HTML

Lettre individuelle

A hopefully entertaining supplementary source for learners of English and for those who haven't made up their minds yet - Remélhetőleg szórakoztató kiegészítő forrás angolul tanulóknak, és azoknak, akik még nem szánták rá magukat.

Memorable Movies

Personal Jukebox

Picture of the Day

Silly news reports

Zoo America

Latest comments

Fresh and crispy

Calendar

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Creative Commons License

Creative Commons Licenc

2009.08.27. 12:05 Savage Sentimental & The Cool Breeze Foundation

Release the pressure No. 3 - On the importance of English grammar

Címkék: humor english release the pressure

            A hatvanadik születésnapomra kaptam a feleségemtől egy ajándékutalványt. Az utalvány egy közeli rezervátumban élő sámánhoz szólt, akiről az a hír járta, hogy csodálatos gyógymódja van a merevedési zavarokra.

 

 

            Némi rábeszélés után elmentem a rezervátumba, átnyújtottam az utalványt a sámánnak, és azon kezdtem tűnödni, hogy mi a fenét is keresek ott. Az öregember lassan és módszeresen összeállított egy italt, átnyújtotta nekem, és megmarkolván a vállamat, figyelmeztetett: "Ez nagyon erős gyógyszer, óvatosan kell vele bánni. Csak egy teáskanálnyit vegyen be, majd számoljon el háromig. Amikor ezt teszi, hosszabb, és keményebb lesz, mint valaha, és olyan sokáig szeretkezhet, ameddig csak akar."

 

            Felbátorodtam. Amint elindult, megfordultam, és megkérdeztem: "Hogyan múlik el a gyógyszer hatása?" "A partnerének el kell számolnia négyig. Miután megtette, a gyógyszer hatása nem tér vissza a következő teliholdig" - válaszolta.

 

         Alig vártam, hogy kipróbáljam. Hazamentem, lezuhanyoztam, megborotválkoztam, bevettem egy kanálnyit a gyógyszerből, és behívtam Carlát a hálószobába. Amikor bejött, levetettem a ruhámat és elszámoltam háromig. Azonnal hatalmas merevedésem lett. Carla izgatott lett, elkezdte ledobálni a ruháit, majd megkérdezte: "Miért számoltál el háromig?

 

 

            Kedves fiúk és lányok, hát ezért nem szabad soha elöljárószóval befejeznünk egyetlen mondatot sem.


____________________________________________________________________________


 

Hogy mi ebben a vicces? Az értő és érdeklődő számára kiderül:


             On my 60th birthday, I got a gift certificate from my wife. The certificate paid for a visit to a shaman living on a nearby reservation who was rumored to have a wonderful cure for erectile dysfunction.

 
            After being persuaded, I drove to the reservation, handed my ticket to the shaman, and wondered what I was in for. The old man slowly, methodically produced a potion, handed it to me, and, with a grip on my shoulder, warned, 'This is powerful medicine and it must be respected. You take only a teaspoonful and then say '1-2-3.' When you do that, you will be longer and harder than you have ever been in your life and you can perform as long as you want.'

 

 
            I was encouraged. As he walked away, I turned and asked, 'How do I stop the medicine from working?' - 'Your partner must say '1-2-3-4,' the shaman responded. 'But when she does, the medicine will not work again until the next full moon. '


            I was eager to see if it worked. I went home, showered, shaved, took a spoonful of the medicine, and then invited Carla to join me in the bedroom. When she came in, I took off my clothes and said, '1-2-3!' Immediately, I was the manliest of men. Carla was excited and began throwing off her clothes. And then she asked, 'What was the 1-2-3 for?'

 
            And that, boys and girls, is why we should never end our sentences with a preposition.

Post your comment!

A bejegyzés trackback címe:

https://lettreindividuelle.blog.hu/api/trackback/id/tr831341648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása